-
Pre event preparation:
-
Parts balance:
-
Organizer work:
-
Everything was as stated:
-
Personal impressions:
Сектор Нуль-8; Операція "SKY"
Event type: Scenario Game, Organizer: ZIP2-Che
Ukraine, Chernivtsi region, Storozhinets, 2021-05-08Event info
-
1-й імперський Легіон10 min.
-
2-й імперський Легіон10 min.
-
північна армада10 min.
-
південна армада10 min.
-
Дикі пси10 min.
Імперія
Республіка
ПВК Технократії-орг група
Event rules description
- Страйкбольний проект від організаторської групи Airsoft-che на не діючому військовому полігоні Косогір 2х3 км, що розташований вздовж річки Сірет.
- Тип гри позиційне протистояння з елементами рейду та проведенням страйкбольно тактичних операцій Штурм_Оборона_Штурм;
- Мобільні заходи по перекиданню страйкбольних підрозділів та форсуванню природних рельєфних перепон. Гра місійного типу.
- Складається з двох денних та однієї нічної місії/
- На грі буде присутня техніка: 2 -Зіл-131, Уази та БРДМ2 /
- Дворазове харчування (вечеря субота та сніданок-неділя)
- Ночівля передбачена в наметовому містечку (у власному наметі) біля парковки.
- Коорднати парковки-48.136699, 25.701570.
- Внесок 500 грн на карту 5363 5423 0910 4678 Кожакарь Іван
- звільняються від внеску учасники АТО, штабні працівники, фотографи, водії.
НА ГРІ БУДУТЬ ПРИСУТНІ МАГАЗИНИ:
Strikeshop https://strikeshop.com.ua/
- Hitman https://hitman.com.ua/
І ЯКЩО РАПТОМ БУДЕ БАЖАННЯ ЗРОБИТИ В НИХ ЗАМОВЛЕННЯ, ТО МОЖЕТЕ ЗАОЩАДИТИ НА ДОСТАВЦІ -ТОВАР БУДЕ ДОСТАВЛЕНИЙ ПРЯМО на ПОЛІГОН
- Розпорядок проведення заходу:
- -Заїзд та реїстрація: 09-00-11-00:08.05.2021
- -Бріфінг на парковці-11-30-11-50 :08.05.2021
- -1-ша денна міссія: 12-00-19-00 :08.05.2021
- -вечеря та підготовка до нічної:19-00-20-30 :08.05.2021
- -брифінг до нічної: 20-40-21-00:08.05.2021
- -нічна міссія: 21-30: 08.05.2021-02-00 :09.05.2021
- -відпочинок: 02-00-08-00: 09.05.2021
- -сніданок: 8-30-9-30: 09.05.2021
- -брифінг до 2-ї денної місії: 9-30-09-50 09.05.2021
- 2-га денна місія: 10-00-14-00 09.05.2021
- - підведення підсумків на підсумковому шикуванні
Тема гри: військовий конфлікт трьох рівних за силамивійськово-політичних блоків (Імперії, Республіки та Технократії) за нейтральні землі
із залишками інфраструктури. Земля яка розіграна сторонами на цей раз належала силам Технократії. Але після вдалого бомбардування центральної бази в районі точки позначеною на карті "АТП" -технократи із залишками мобільних груп змушені були відступити на резервні позиції в ліс на півдні. Операція по знищенню центру Технократів була розроблена республіканцями та мала кодову назву SKY. Після вдалої атаки республіканці змогли закріпитися та розбити свою укріплену базу, і їм потрібно вжити заходів по втіленню наступного етапу операції.
-заходи по укріпленню своєї бази (охорона штабу та каси)
-розвідка місцевості (визначення присутності ворожих та нетральних сил)
- налогодження контакту з місцевим населенням (пошук провідників чи інформаторів)
-дослідження розбитої бази Технократів
-пошук документації та корисних для сторони трофеїв-доправлення їх на свою базу
Розвідка імперців теж за результатами радіоперехопленнь теж не лишились осторонь і швидко розгорнули свою мобільну базу для максимального домінування на цій території їм теж прийдеться:
-здійснити заходи по укріпленню своєї бази (охорона штабу та каси)
- провести розвідку місцевості (визначення присутності ворожих та нетральних сил)
- налагодити контакт з місцевим населенням (пошук провідників чи інформаторів)
- провести дослідження розбитої бази Технократів
- здійснити пошук документації та корисних для сторони трофеїв-організувати доправлення на свою базу
Але коли наставав темний час доби з лісів вибиралися Технократи, які починали пробивати собі коридори до своєї розбитої бази та робити засідки на дорогах.
До того ж лютували спраглі до наживи маргінальні елементи, що збивалися в банди та нападали на склади та блокпости заради їди та боєприпасів. Дозорні групи доповідали про військову присутність невстановленої ЧВК транспорт якої переіодично з'являвся в різних ділянках локації.
Кількість основних сторін: 3 (сині (імперія), червоні (республіка), жовті (Технократія)
допоміжні рольові та організарські групи:
банда 4-5 чоловік -одяг цивільний без позначеннь -озброєння ак (боєзапас до 60 шарів), вторічка, дробовік, ніж, гранати,
ЧВК 7-10 чоловік-колір чорний,
боєкомлпект: багато механ чи 1 бункерний магазин дозаряджання в мертвяках, на своїй техніці чи контролюємих своєю стороною об'єктах
Піротехніка: будь-яка безпечна для людей із контролем від ініціатора на предмет правил пожежної безпеки/
Характер гри: позиційне протистояння із мирними та військовими маневрами
Окремі місійні завдання будуть доведені командирам та капітанам команд
На грі буде присутня мініекономіка з ігровими грошима чи можливий натуральний обмін із місцевими (інфа за цигарки чи снікерс, або узяти найманців для посилення свого підрозділу на деякий час) розташування найманців точка Житлокомплекс .
Бали на грі рахуються в ігрових долларах перемагає сторона, яка на кінець усіх міссій має більше грошей (що можуть рахуватися і майном в тому числі на якому написана ціна)
З початку кожен командир сторони отримує кейс з грошима (КАСА) яку в процессі гри має збільшити. КАСА має зберігатися в штабі на базі.
Поповнення КАСИ можливе в грошовій та матеріальній формі . Зібравши трофеї з розбитих позицій та занісши їх до себе на базу ти поповняєш рахунок своєї сторони в матеріальній формі (на кожному предметі буде написана його ціна), або в грошовій, що здійснюється шляхом продажу трофеїв найманцям.
Крім того добавляє грошей в актив сторони збір ID вбитих гравців (буде в кожного гравця поповняється після ігрової смерті в мертвяку) -кожна карта рахується як 100 у.е.
Вбивати рольових персонажів без зброї отримувати штрафи на сторону 100 у.е. (в цьому випадку у місцевих безбройних ігрова память про геноцид зберігається-). Навіть якщо місцевий розбійник кладе зброю чи здає її він вже не є бойовим юнітом і прирівнюється до місцевого жителя.
За гроші можна буде найняти найманців на годину-1000 у.е., найняти брдм2-2000 у.е., найняти проводніка-1000 у.е., викупати трофеї з бази Технократів у найманців дешевше зазначеної на них ціни.
ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ ГРИ ОБЄДНАНІ ПРАВИЛА СТРАЙКБОЛУ http://airsoft.com.ua/content.php?r=4611-%D0%9F%D1...
з доповненями по механіці грі.
ГРА ТА ДОПОВНЕННЯ -Можливі Зміни
Відігравання влучання-впав чи сів, окрім їзди на техніці, про що буде нижче. Одне влучання в легко екіпірованого бійця (без сібзу)-поранення, якщо 2 чи більше -ігрова смерть, сумніви щодо кількості влучаннь-також смерть. одне влучання в бійця в Сібз (шолом та бронік) -контузія,
друге-поранення, 3 та більше-смерть, сумніви щодо кількості влучаннь-ігрова смерть. влучання в привід чи інший засіб ведення вогню 1 хвилину імітувати його ремонт чи від'єднати магазин та поставити на запобіжник/ через хвилину можна користуватись знову. Інший варіант перейти на вторічку відразу, а ремонт потім. на техніці контузія та поранення -рахуються, но не відігруються - безпека в приорітеті. допомога пораненим дозволена лише в техніці, де для цього є простір та безпека перебування-інакше тільки після зупнки транспортного засобу. при знищенні усього транспортного засобу фугасом чи гранати в кузов-весь бійцівський склад рахується знищеним та змінивши прапор на білий
висуваєься в найближчий мертвяк. підрив ігрових вибухових пристроях чи вибуху біля бійця (ближче 5 м) незалежно від сібзу ігрова смерть відразу-сумніви про відстань -смерть.
гумовий ніж незалежно від сібзу-один дотик зі словами "ніж" -поранення-другий, дотик- зі словами "ніж"-ігрова смерть, тобто для знищення 1-ї
людини ігровим ножем потрібно 2 -дотики зі словами -голосно чи прошепотіти так щоб для гравця було зрозуміло.
поранення
кожен гравець має право на поранення, боєць в сібз (шолом та бронік з імітаторами плит) має право на контузію, а потім вже поранення при
повторному влучанні.
сібз після влучання рахується пошкодженним до ігрової смерті
Після поранення гравець живе 5 хвилин до його медичної стабілізації (перев'язка повного бинта/ накладання турнікета чи жгута, який знімається лише у мертвяку -втрата тунікета в процессі гри чи розмотаний бинт ігрова смерть).
Надавати допомогу можна самому собі, що подовжує життя ще на 5 хв., медичну повноцінну допомогу може надати лиш медик.
При наданні допомоги ворогам бієць рахується полоненим. При небажанні здаватися є право самогубства-вторічка, привід, ніж , або граната біля себе не далі ніж 1 м.
Поранений чи контужений-відіграє як він це у'являє, але впав, сів, сперся на щось-зброя не в руках, можна мовчати, стогнати чи звати на допомогу і в рацію в тому числі. Пересуання можливе лише ползком до найближчого укриття. Розмови лиш про своє поранення чи контузію.
єдине виключення для пораненого чи контуженого коли можна тримати зброю в руках тільки для ігрового самогубства.
Техніка: стрілянина по склу техніки заборонена. По кузову грузової та в кузов дозволена. Підрив-техніки , гранати, Воги, РПГ, міномети, фугаси -в межах візуального контроля гравців та водія на дистації приблизно 3 м від транспорту.
Підриву техніки розтяжками немає. Їх використання можливе при мінуванні перешкод на дорогах для пересування транспорту перед блок постами чи в місцях засідок.
Після підриву техніка зупиняється та ремонтується 5 хв., а екіпаж має спішитись, хто після підриву за 1 хв. не покинув авто рахується мертвим та має надіти пов'язку. Кожен повторний підрив подовжує цей час в двічі 10-20-30 хв. під час ремонту техніка може перезахоплюватись. Техніку ворога користувати можна не більше 30 хв., після чого вона повертається знову у володіння сторони. Після підриву техніки та протягом її ремонту стрільба з неї заборонена.
Граната яка втрапила в кузов та салон авто, якщо це уаз- працює так само як і підрив на дорозі, тобто ремонт та десант спішується.Техніка може возити мертвих під білим прапором. Заборонено лягати під техніку чи повзати по дорозі, стрибати на ходу з техніки чи на неї, вимагати від водія, щоб він проскочив щось на великій швидкості. Швидкість техніки не більше 20 км/год.
Підбиття технуки чорним димом рахується повним знищенням і техніка з усім десантом під білим прапором прямує в мертвяк. Захопити знищену техніку неможливо.
БРДМ2 має кулементника та гранатометника, що позначені яскравим кольором (жилетки), які є частиною екіпажа і не помирають при простих влучаннях з приводів. Підбити БРДМ можна лише димом-чорного кольору та спецііальним фугасом, після якого він зупиняється та ремонтується 10 хв. додатковий дим подвоює цей час.