-
Pre event preparation:
-
Parts balance:
-
Organizer work:
-
Everything was as stated:
-
Personal impressions:
Обсуждение игры
На грі будемо користуватись ось цією формою. Я роздрукую штук 20, щоб всім хватило з запасом :)
Карта з MGRS сіткою. Машстаб 1:25000 (ще не пробував друкувати, але якщо друкувати без відступів, то має бути правильний масштаб)
Оновлені правила по пораненнях і медицині
Поранення і медицина
Нижче описані правила поранень і медицини адаптовані під наш проект.
Відігрування поранення і смерті обовязкове для всіх , ніяких піднімань рук і вигукувань "Є"!!!
Правила для коаліції
- Правила ураження
- Попадання 1-3 шарів в кінцівки - легке поранення.
- Попадання більше 3 шарів в кінцівки - важке поранення.
- Попадання 1-3 шарів в плиту СІБЗ - контузія.
- Попадання більше 3 шарів в плиту СІБЗ - легке поранення.
- Попадання 1-3 шарів в тулуб(відкриті частини, або частини СІБЗ де немає плити) - важке поранення.
- Вибух гранат, IED в радіусі 3-5м - важке поранення
- Вибух гранат, IED в радіусі 5-10м - контузія
- Попадання вражаючих елементів гранат, IED в кевлар або каску - контузія.
- Попадання вражаючих елементів гранат, IED у відкриті частини тіла - легке поранення.
- Попадання в голову(каску теж), більше 3 шарів в тулуб(не сібз), вибух гранати, IED ближче 3м - смерть одразу
- При пораненні/контузії обовязкове відігрування(падіння на землю, крики, стони по бажанню).
- При смерті обовязкове відігрування(просто падіння на землю без зайвих криків)
- Правила поведінки уражених
- Контужений гравець гравець лежить на землі 2-3 хвилини, не може стріляти, може пробувати повзти в укриття. Через 2-3 хвилини дієздатність відновлюється.
- Поранений гравець не може пересуватись, стріляти, говорити, передавати якусь інформацію, може тільки кликати на допомогу криком “медик”(“кормен” для КМП).
- Поранений гравець має 3 хвилини на те щоб його стан стабілізували. Якщо за 3 хвилини йому не нададуть допомогу, він вмирає від втрати крові.
- Стабілізувати гравця може будь який інший дієздатний гравець.
- Стабілізація полягає в намотуванні бинта, або накладанні турнікету(в піхоти зазвичай були бинти, в спецури вже були турнікети) на уражену частину тіла. Бинтують ту частину тіла, в яку було попадання(у випадку попадання в тулуб - бронежилет треба зняти, і мотати тулуб)
- Стабілізований гравець вже має 15хв на те щоб йому надав допомогу спеціалізований медик(кормен).
- Процес надання медичної допомоги медиком: медик детально оглядає пораненого, надає більш кваліфіковану допомогу(для важкопоранених ставить капельницю, заповнює TCCC* картку, помагає евакуювати і т.д).
- Якщо гравець має легке поранення - медик знімає бинт/турнікет, і гравець рахується вилікуваним.
- Якщо гравець має важке поранення - він потребує подальшої госпіталізації.
- Після вогневого контакту, якщо є поранені, потрібно скласти і передати в штаб по рації 9 line request**. Штаб має підтвердити евакуацію, після чого поранених можна починати евакуйовувати.
- Процес госпіталізації: важкопораненого гравця, після того як йому надав допомогу медик, 9 line запрошено і штаб підтвердив евакуацію, потрібно відтягнути в обумовлене*** місце евакуації. Після того як його відтягнули в місце евакуації, ранений одягає повязку, і вже не по ігровому йде в госпіталь.
- Оскільки для гравців за коаліцію фул СІБЗ обовязкова вимога, то вони мають 2 поранення на ігрове життя.
- Кількість контузій на ігрове життя не обмежено.
- Лікування в госпіталі обнуляє поранення.
- Мертві гравці лежать на місці ураження доти, поки живі бійці не підтвердять KIA і передадуть інформацію в штаб. У випадку, якщо перестрілка дуже серйозна, і нема кому підтвердити KIA, чекати і лежати закінчення перестрілки. Вставати і йти в мертвяк коли поряд вже не буде живих.
** Nato 9-line medevac request - форма для запиту евакуації поранених з поля бою, яка складається з 9 полів
*** В 9 line формі одне з полів - точка евакуації.
Для повстанців все просто: вас ніхто лікувати не буде. Відігруєте пораненого поки вас не добють, якщо не добють, ви всеодно вмираєте від втрати крові. Мертві лежать поки поряд є живі гравці.
Час респауну:
Для коаліції - 30хв для вбитих гравців, 0 хвилин для поранених
Для повстанців - залежатиме від кількості повстанців. Час буде підбиратись так, щоб зберігався баланс
Евакуацію треба буде запрошувати в штабі через 9-line форму, і заповнювати TCCC картки для кожного пораненого
Остаточний варіант карти(більш актуальний для міста)