RegistrationPassword reset
23 March 2019
  • Pre event preparation:
  • Parts balance:
  • Organizer work:
  • Everything was as stated:
  • Personal impressions:
Total number of players 0
Following the event2

Блокада

Event type: Scenario Game, Organizer: ZIP2-Che

Ukraine, Chernivtsi region, Storozhinets, 2019-03-23

Events calendar

Event info

Organizer: ZIP2-Che
Location: Ukraine, Chernivtsi region, Storozhinets, 2019-03-23
Event type: Scenario Game
Polygon: Косогір
Number of players: 0
Expected index X 9.5
Ticket payment type Cash Payment
Start date: 23.03.19
Start time: 9:00:00
End date: 24.03.19
End time: 0:05:00
Parties and contributions :

    Замок

  • Караул
    60 min.
    50 UAH.
  • Патруль
    60 min.
    50 UAH.
  • дрг

  • Тайфун
    0 min.
    50 UAH.
  • каскад
    0 min.
    50 UAH.
  • хвиля
    0 min.
    50 UAH.
  • інші
    0 min.
    50 UAH.

Event rules description

БЛОКАДА

серія ігор на полігоні Косогір рейдового типу.

розтановка сил:

Рейдова гра "Блокада" 23.03.19-24.03.19 (сб-нд)

Полігон: Косогір.

Правила: Мілітаріст з елементами МілСім. (Обмеження боєзапасу, поранення, підсвітка пострілу у ночному бою)

Старт: 09.00 23.03.19

закінчення 00-05 24.03.19

В процессі гри від нашого доброго друга та спонсору магазину буде


розтановка сил:

Підрозділ "ЗАМОК" (10-40 чол.) - забезпечує добову караульну охорону території (3х2 км) з стратегічними об'єктами.

Диверсійно-розвідувальні гру́пи "ТАЙФУН", "ХВИЛЯ", "КАСКАД"(3-5-7 чол) -

виконують задачі з розгортування патрульних баз, їх забезпечення та

диверсій у бік підрозділу "ЗАМОК".

Всі групи ворожі одна до одної, але не мають прямих задач щодо знищення одна одної (Окрім групи "ЗАМОК").

Боєзапас:

Один бункер(окрім кулеметів) або необмежена кількість механ.

Зарядка бункерів кулеметів - 1:3 від реальної місткості короба бойового

прототипу. (У 200патронний короб м249 - 600 кульок + технічні).

Зарядка/Дозарядка:

"ЗАМОК":

На своїх об'єктах(Будівлі) або коло транспорту, мертвяк.

"ТАЙФУН", "ХВИЛЯ", "КАСКАД":

Патрульна база(при наявності ящика з боєкомплектом на ній), мертвяк.

Поранення:

"ЗАМОК" - можливість 1го поранення.

"ТАЙФУН", "ХВИЛЯ", "КАСКАД" - можливість 1го поранення при наявності на своїй патрульній базі ящика з медикаментами.

Мертвяки (1на година з моменту ігрової смерті):

"ЗАМОК": обладнаний на віддаленні 100м від оперативного штабу.

"ТАЙФУН", "ХВИЛЯ", "КАСКАД": обладнаний на точках старту, відповідно північ, південь, захід чи схід-краї карти-без часу-дійшов записався в бойовий листок та пішов далі.

Для підрозділу "ЗАМОК":

обєкти:

1. Оперативний штаб.

2. Cклад з боєприпасами.

3. Госпіталь

4. Водозабірна станція.

5. Продуктовий склад.

6. Стратегічно важливі дороги - основна та допоміжна. Тип покриття - асфальт.

Задачі:

1. Охорона і патрулювання об'єктів.(500 балів за збережений ящик, 1000 балів - Оперативного штабу)

2. Знищення патрульних баз та доправлення майна з них на свої обєкти (2000 балів за базу)

3. Знищення живої сили супротивника (500 балів за людину)-підрахунок видеться бо листкам відвідування мертвяків на точках старту дрг

4. Виявлення та розмінування ділянок (500 балів за ділянку)


Для підрозділів "ТАЙФУН", "ХВИЛЯ", "КАСКАД":

Задачі:

1. Розбити патрульну базу (позначити своїм прапором або поставити

палатку/тент та кіперною лентою) на відкритій місцевості.

2. Недопустити знищення патрульної бази до кінця гри.(укомплектована утримана

-1000 балів за базу).

3. Здійснити забезпечення своєї бази* шляхом штурму чи крадіжки з

об'єктів підрозділу "ЗАМОК" 1го ящика з потрібним вмістом та доставки

його на свою базу.

3.1 Боєзапас (500 балів та право зарядки/дозарядки).

3.2 Медикаменти (500 балів та право на поранення для усієї групи).

3.3. Вода (500 балів)

3.3.1 *Альтернативне рішення - вготовлення фільтру і очищення 5 л води самостійно (мати пи собі пусті ємності по 5 л).

3.4. Провіант (500 балів).

4. Загальна розвідка ворожих підрозділів:

4.1. Нанесення на мапу об'єктів підрозділу "ЗАМОК" та оперативних баз

інших підрозділів. З'ясування призначення об'єктів (100 балів за кожен з

обєктів та 300 за оперативний штаб, 500 балів за патрульну базу).

4.2 З'ясувати кількість живої сили ворога на об'єктах та у патрулях,його озброєння. Нанести на мапу маршрути патрулів (точна цифра вдень-300

балів, цифра вночі-500 балів).

5. Здійснити мінування підходів до одного з важливих обєктів шляхом встановити мінімум 2х розтяжок (500 балів за вдале мінування-підрахунок ведеться при спрацюванні розтяжки і залишеному папірцю смертника-того хто підірвався).

*забрати за один раз можна лише 1н ящик 1й группі.

**за гру можна коплектувати та створювати багато патрульних баз за кожну з них в повній комплектації група отримає 1000 балів


І цей проект не обійшов своєю увагою наш добрий друг та спонсор магазин страйкбольного спорядження Strikeshop https://airsoft.ua/member.php?u=27197

в грі на об'єктах самі уважні та спритні знайдуть призові сертифікати на

продукцію магазину, а також позмагаються за найбільш цінний приз