-
Pre event preparation:
-
Parts balance:
-
Organizer work:
-
Everything was as stated:
-
Personal impressions:
STALKER Дорога на Прип'ять
Event type: Modern MilSim, Organizer: Чкалов
Ukraine, Kiev region, Kiev, 2017-08-25Післяігровий чат
Найманці
Північно-східне угрупування
Група Машиніста.
Нарешті ми повернулися на велику землю і час підбити підсумки нашої роботи.
Наша група отримала контракт, по забезпеченню супроводу та охорони представників приватної лабораторії корпорації B.I.G. та по закінченню робіт, евакуювати персонал на велику землю.
Як виявилося прогулянка була не з легких, про що було сказано в рапорті.
Нажаль нам не вдалося уникнути втрат в живій силі, ще з перших днів ми зіштовхнулися з ворогом, який в деякій мірі переважав нас в оснащенні. Його постійні набіги не давали нам часу на відпочинок. Як виявилося це були бійці Моноліта.
В першому ж бойовому зіткненні, ми зазнали втрат, але нам теж вдалося почистити ряди противника, що змусило його відступити.
Подібні набіги постійно
повторювалися, з кожним ми втрачали сили, та бійців. Ворог це розумів і намагався тиснути на нас як фізично, так і психологічно, але моральний дух моїх бійців лише підвищувався, вони прагнули помсти, і постійно кидалися в бій. Та помста це страва яку подають холодною, і ми чекали.
Складалося таке враження, що наша група взяла контракт по охороні порядку по всій Прип'яті, адже наша база стала як форпост, силою яка стримувала розповсюдженню різної зарази з центру зони.
Та одного разу, хмари над нами розійшлися, ми отримали підтримку звідти, звідки не чекали. Група сталкерів під командуванням Карбіта, запропонувала нам допомогу на взаємовигідних умовах, про що я їм дуже вдячний.
Це був ніби ковток свіжого повітря.
Нарешті ми змогли перепочити, змінити тактику, та готувати план операції помста. Але вороги вдарили в спину.
Адепти релігійних фанатиків були поруч та всюди, кожен з них чекав на слушний момент загнати ніж в спину, довіряти іншими, це значить наражати групу на небезпеку. Карбіт та його люди не підвели, хоч ситуація була на критичному рівні.
Ситуація змінилася з появою Долга, які нарешті взялися за свої обовязки.
З їхнім командиром ми домовилися про спільну бойову операцію, а саме похід на Моноліт. Для нас це була справа честі, помста за наших полеглих побратимів, ворог повинен був за це заплатити. Далі підготовка, та збір інформації, противник достойний і ми його поважали, про недооцінку й мови не йшло, максимальна секретнітність, та робота тільки з перевіреними людьми. Серед таких були Тоні Ред, та Пастух, за що їм окрема подяка (Відмінна гра, антураж, молодці так тримати. Завжди приємно грати з такими людьми).
Далі бій та перемога, цього разу без втрат.
Ранок привітав нас приємним теплом, ми прокинулися з відчуттям задоволення, хоч трішки стомлені після нічної битви. Раптом в небі щось спалахнуло, а в радіо ефірі заклики про допомогу. Все зрозуміло стає за мить, падіння гелікоптера.
Вирушаємо на пошуки, адже це може бути наш гелікоптер який мав би евакуювати персонал лабораторії, але на місті стає зрозуміло, не наш. Не знаю чому, але ми вирішили допомогти, доправили потерпілого пілота до Лісника, звісно отримавши за це винагороду.
Далі по контракту, зайнялися евакуацією персоналу. Згідно домовленості, в гелікоптер сіло двоє вчених, решту довелося знищити. Нічого особистого, просто такі умови контакту.
На деякий час, вимушені були залягти на дно, чекали сприятливих умовна для відходу.
Нажаль, зона не всих відпустила додому, але роботу зроблено, умови контракту виконано, і ми вчергове підтвердили свій професіоналізм та відданість справі.
По поводу выполнения контракта, я бы поспорил. На территории Вашего блокпоста своевольничал Долг, убивая нейтралов прямо на входе, тогда как наемников рядом и близко не было видно.
На территории на которой они якобы должны поддерживать порядок, а на самом деле там нарисовался Долг и занял их место.
Ну задача, на яку їх найняв БІГ, це була підтримувати порядок в лабораторії, а все що навколо їх, здається, не сильно то й займало.
В будь-якому випадку, це фріплейна гра, де гравці вільні вирішувати самі що і де може відбуватись. В нас ніяких сюжетних рейок не було.
В первый день как раз они контролировали всю прилегающую к BIG территорию, всех кто входил и выходил обезоруживали.
Ворог мого ворога – мій друг.
Все вірно, на нашій базі був Долг, були і інші угрупування, наприклад Свобода. Щодо Долга, вони були там не як господарі, а як гості, безпеці нашим клієнтам нічого не загрожувало, а навіть навпаки, після того як ми з командиром Долгу уклали взаємовигідну угоду, рівень безпеки виріс. Навіть був такий випадок, коли ми допомогли їм вирішити проблеми з БК. А ще була група Карбіта, яка теж допомагала нам в обороні бази, адже в нас була спільна проблема – Моноліт!!!
За решту, ми не несли жодної відповідальності, ми не втручалися в справи Долга, вони в наші. Ті хто з нами співпрацював, почувався на базі в безпеці, решта нас не цікавила.
А ще, ми взяли персональний контракт, по охороні Долгівського екзоскелета))) Він був позначений відповідною наліпкою)))
Машенист от своего имени и имени Пастуха выражаю благодарность за приятые отзывы,я рад что мог помоч наемникам (и это была наша первая ролевка и мы старались отыграть по максимуму )и в общем хочу сказал что как кому а мне все оч понравилось ,и игра прошла на вышем уровне,хотя на многие квесты банально не хватило времени(. Атмосфера была на вышом уровне. Спасибо за внимание)
https://www.youtube.com/channel/UC94s__qzrA59ba5AI... Видео от Монолита.
Ну и Долга немножко попалось )))) Особенно повеселило когда Долг кричит: "Монолит справа! Монолит слева! Монолит прямо! Монолит сзади!" А нас всего трое.... ))))))
Нагадало випадок з третього Сталкера Вітязя - "Долг, здавайтесь, ви оточені Бером")))
Фух, трохи розгрібся із справами і маю тепер сказати пару слів від огрскладу гри.
На цій грі було багато різних нововведень, які ми хотіли протестувати. Головним з яких був експеримент з двох полігонів. Як кажуть науковці, негативний результат - це теж результат. Найголовніша проблема, що народ масово втік на Прип'ять перетворивши Скадовськ на Скукадовськ. Ідея була добре, але, на жаль спрацювала в кращому випадку на 50%. Висновки були зроблені і в подальшому, якщо будемо ще робити ігри з двома і більше полігонами, то будемо робити їх більш рівнозначними.
Пару слів про переходи. Особисто я, як реальний сталкер, хотів показати іншим, що таке бути ним насправді - це багато йти і уникати засідки, а не пошуки хабара і повні кармани бабла. На жаль, це зрозуміли лише одиниці. Респект і уважуха їм за це.
Про хабар - його було досить. В тому числі і на Затоні. Левина доля артефактів засівалась саме там. Але чомусь арти збирали в основному (барабанна дробть) бандити! Ба більше, вони "пилососили" територію після того, як поній проходили сталкера. Особливо порадувало, коли йду із свободівцем по дорозі, він мені розповідає, що нема артефактів, а на рівні очей висить здоровенний артефакт... Все, що можу сказати - одягайте очі на ніс, шановні сталкера. Стосовно Прип'яті, то тут склався один конфуз - серед монолітівців завівся кліптоман. Скорпіон тирив все, що погано лежало і тягнув до себе в битовуху, ломаючи цим самим добрячу купу квестів. По голові він за це отримав, але "кастилі" в квестах дуже розлютили і оргів і деяких гравців по причині неадекватності однієї людини.
На запитання "Чи буде наступний Чкалкер чи ні" можу лише сказати, що не раніше наступного року. Яким він буде (якщо взагалі буде) поки сказати не можу. Якщо щось буде накльовуватись, то я буду писати про це на своїй сторінці на цьому сайті. Можу лише сказати, що наш орг-склад знатно збільшився в розмірах і в нашому закритому чаті вже йдуть жваві дискусії прор те що, де, як і коли робити.
Отписываюсь от стаи снокрков,кровососов и прочей нечести зоны:
Всем спасибо за игру,всё понравилась но было два маленьких но,это конечно же долгая дорога на Припять(как кто то из сталкеров сказал "нужно было проводников придумать,чтоб на маршрутках за игровую возили бы"),это были интересной задумкой,особенно тропинка через лес понравилась но увы,выматывала.Второе это был отыгрыш,а точнее его отсутствие,бесили моменты когда в пути кто то начинал неигровые разговоры но это уже дело самих игроков.Больше всего запомнилась вылазка за контроллёром с двумя мозгами или кто он таков,это было угарно),а также финальная миссия с монолитом(особенно начало с сигналками в воздух).Хочу передать спасибо сталкерам которые отнеслименя долгу в наручниках)),долгу за то что отнесли меня ученым,ученым за то что отнесли меня на землю вернув сознание.Жаль что не успели отыграть миссию связанную со мной,но ничего,буду ждать следующего Чкалкера).Спасибо еще раз Долгу который меня приютил в свои ряды,Монолиту за ночлег и костюмы.Чкалову респект)
P.S.разбавлю чат парой фото.Если подскажете как то закину остальные в альбом.
В "Действиях" выбираешь "Создать альбом".
Присваиваешь альбому название.
Прикрепляешь альбом к соответствующей игре.
Определяешь доступ к альбому.
Загружаешь фотографии.
Жмешь "сохранить изменения.
Фотографии в альбом можно добавлять.
Спасибо).Понял я это еще вчера но увы официально я на игре не зареган чтобы присвоить альбом)
Була проблема з грошима та я не знав хто буде зі мною їхати,через це я не знав за кого поїду,за вояку чи за зомбі вояку)
Свобода в действии, еще и на чужом каремате.. Видимо заблудился, бедный))
Вам бы лидера нормального найти, а то Свобода напрочь испарится и играть будет не с кем. Вопрос не в идеологии, а в игровой сути. Не пойдёт народ за квасящим командиром.
Именно на данный проект человек сразу говорил, что не хочет быть лидером. Он сразу сказал об этом еще до игры, требовать этого не вижу смысла на игре, так как это требовали все от него. Свобода не испарится никогда думаю благодаря идеологии, но то, что мы немного расслабились это да, я не спорю, боевой дух необходимо поднять.
Ніхто його силоміць не примушував. Чому він до мені одразу не сказав, що не хоче бути командиром?
Оу))) я и не видел что тут есть обсуждение%)
Вспыш, не парься, смотри мы уже в мэмах)) а на правах залетчика, обошли даже неадеквата!)
Свободу не астанавить!!!)))
Мне действительно жаль Свободу, она остановлена и валяется в грязи (фото прилагается). Группировка одиозная, мощная, активная. Свобода не должна сидеть на жопе или валяться пьяной. Свобода должна решать дела в Зоне, а не побираться как похмельные бомжи, а тем более Свобода не должна предлагать "услуги" своего боевого товарища (женского пола) бармену за еду (свидетелей хоть отбавляй)...
Конечно, это прекрасно, что о теперешних свободовцах ходят легенды про адамантиевую печень, но я, как бывший её лидер, считаю что это позор. Уж лучше слыть неадекватом и уйти в Монолит, чем побираться под базой Долга, торговать бойцами и быть вечно либо вгашеным либо с похмелья.
Противно в вас стрелять(хотя стрелять было-то и не в кого, не было вас)
Фотки с игры находятся здесь https://valeryca.io.ua/album849425_0 и позже будет ссылка на гуглдиск.
Потому как я хрен пойму как на этом сайте они переворачиваются да ещё и сортируются как хотят.
B.I.G.
Що може змусити людину добровільно працювати в Зоні?
Тільки справжні амбіції.
Як не дати взнати робітникам лабораторії, яка істинна мета цієї всієї BIGаніни?
Біологічна зброя? Ліки? Контроль над тваринами? Винаходи, що врятують людство?
Звичайно - це все частина нашої мети.
Але все це можна робити там - на Великій Землі, у комфортних умовах.
Ми знаємо, на що здатна енергія Зони.
Але, навіть з усіма доступними результатами роботи "Осознанія" - ми не отримали можливості винести САМЕ частку ноосфери за межі Зони.
Які це відкриває можливості! Голова йде обертом - це може змінити устрій всього нашого Всесвіту, а також, може в подальшому стати захистом всього людства - коли хвиля від вибуху Наднової, таки докотиться до нашої планетки з прагненням здерти з її поверхні все живе.
Самі універсальні комп'ютери - не витримували навантаження. Виявилось - не живе не здатне втримати, увібрати в себе Ноосферу. А тому і не годиться для збереження, а тим більш для стабілізації такого об'єкту.
Але - врешті, нам вдалось отримати мутований мозок людини, та "записати" на нього все необхідне. Змінений Зоною - він сам частково став уособленням таємничої енергії.
Нам залишалось, лише "залити" у нього певні інформаційні патерни та матриці.
Для цього нам довелось утримати створіння, що має назву Дух Зони.
За допомогою хитрих маніпуляцій, нам вдалось на якийсь час взяти його під контроль(на жаль об'єкт дуже швидко адаптується - тому цей вплив був дуже короткостроковий) - та імплементувати до нього наше "сховище", таким чином знявши "копію" його "особистості" та енергетичного відбитку.
Далі були тести з метою визначення рівню керованості даної енергії - імплементація до зміненого Зоною індивіда - показала, що ми успішно засвоїли методи керування сховищем та його вмістом.
Наступним кроком - була імплементація до живого створіння, що має на собі відбиток Зони(це необхідно для стабілізація зразка по за Зоною) - з метою вилучення сховища за межі Зони.
Для цього було обрано сталкера - ми вважали, що зможемо його контролювати.
Але, на жаль, він виявися з дуже слабким захистом свідомості - і піддослідний вийшов з під контролю, спричинивши галас в Зоні.
Тільки використавши випромінювач Круглова, вдалось повернути втікача до лабораторії.
В результаті вивод зразка з Зони затримувався.
- Квеее-квееееее. Розпливчата, одноока ропуха-мутант в черговий раз зіпсувала повітря.
Її оченятко, з такою ненавистю дивилось на все навколо, що іноді мені здавалась з нього почнуть пуляти лазерні проміні руйнуючи все навколо.
Тупе створіння...хоча я й дуже до нього прив'язалась...
Ось вона - відповідь!
- пане Машиніст - готуйте гвинтокрил. З ранку ми покидаємо Зону.
Двоє вчених у супроводі загону найманців повільно крокували до гвинтокрилу. У однієї з них в руках була клітка із крекочучім мозком(насправді під ним не було видно носія-ропухи). Друга за допомогою випромінювача Круглова тримала створіння під контролем.
Більше до гвинтокрилу не сідав ніхто.
Обидві вчені не бачили вибуху колишнього бункеру лабораторії.
(фото з архіву пр. Котовськи, події частково з щоденника пр. Котовськи)
і жодного слова про ДОЛГ, якби не наші бійці і наша допомога,то фігби що у вас вийшло)))
Ми всіх запам'ятали)
А якщо реально - то особисто я задоволена усіма зустрічами та взаємодіями. Була всіх рада бачити і сподіваюсь, на зустрічі на наступних проектах)
Була загублена рація Баофенг, якщо хтось знайде прошу повернути за винагородження!
Згоден з Вспишкою багато в чому, крім зовнішнього вигляду. Наколінники, так. Не має їх бути. Та як що глянути на гру, то можна побачити наступне, новачки ходять в джинсах, і куртках, та речмішками, продвинуті сталкери мали комбези заря, а горка дуже на то схожа. Та й сама гра на пк "Сталкер" дуже не досконала в плані зовн.вигляду персонажів. Ти йдеш в рейд, маєш нести багато речей, і для бувалого сталкера вважаю нормальним мати портфель. І пояс. Без плечової підвіски. Я прочитав 56 книжок з серїї "Сталкер" і там всесвіт має закономірний розвиток. Хоча б гляньте огляд на не здійснений Сталкер 2. Як там виглядають сталкери на ескізах.
ну насчет зари и горки часто поднимался вопрос, я сама один раз на игре чисто в оливе была без джинс, но когда от опытных ролевиков получила замечание исправилась. Согласна олива - цвет сталкеров, но горка - это одежда военных людей, а не вольников
Тут потрібно дивитись яка саме горка, я згоден з тим що вона має бути однотонна а не мати накладки в інших кольорах.
Первый плохой отзыв (Должны же быть и антигерои)))))По оценке игры немного для меня не понятно, игра прошла хорошо только благодаря игрокам. По организации есть к чему стремится. Полигон без питьевой и технической воды для игроков это не есть хорошо, еды за реал не было это -, но заранее спасибо что хоть были предупреждены. Янов, Яновым....но долг и свобода в метре друг от друга это перебор. ПДА не использовали в принципе не критично, но хотя бы арты должны выглядеть хоть каким-то подобием артов, а не попрыгунчик и деревяшки в фольге (для тех, кто читает, но не был на игре - я не преувеличиваю это так и было). Больше могу сказать со стороны группировки: группировки должны иметь какое-либо финансирование, чтобы была возможность давать задания одиночкам, а не выживать за артефакты как нейтралы этот момент немного не понятен. + по регистрации было уже видно весомая разница между враждующими группировками (долг, свобода) из личного опыта - организаторы всегда старались уровнять баланс - самые простые способы - увеличить финансирование группировки с меньшей численностью игроков, а в последнее время дают какие- либо задачи в помощь наймов. Я думаю нам и долгу хотелось хотя бы выносить базы друг друга, но такой возможности не было. Так же хочется чтобы как всегда была квестовая линия основная для игры(как бы игра должна иметь логический финал) и квестовую линию должна иметь каждая группировка. Конечно очень приятно идти из слышать восторги от цивилов "Вы свобода? аааа круто!!!", и "а я хочу с Вами поиграть я завтра прийду Вас искать " но проход 4 км по жилой территории с жилыми домами не есть чем-то положительным. По пожеланиям для игроков: ребята вольники, где вы вообще видели наколенники у нейтралов??? Вы еще разгруз и каски оденьте. Так же горка - ладно китель еще, но неужели так тяжело одеть джинсы? Рюкзаки....ребят Вы в зоне, а не на страйке - кому надо на следующую игру могу одолжить вещмешок, если так тяжело его купить за 70 грн. По отыграшу вообще у всех группировок и нейтралов все было на высшем уровне. В каждой игре есть что-то хорошее и с каждой есть отличные воспоминания, но ведь есть к чему стремится.
Не знаю, как в Припяти, но на скадовске вода была. Да и рационы можно было в полесье купить. А вот за баланс и финансирование согласен
Биг передало мне пакет, в котором была моя смерть, чудом избежала ее. Вот чисто теоретически если я знаю, что люди хотят меня убить я к ним пойду? В зоне итак выжить тяжело, а тут идти на добровольную смерть - это реально глупо даже для моего IQ -20. Можете дальше обижатся на меня, но я считаю, что я по игровому все сделала правильно.
Скажу в свое оправдание что ночью , меня ппц как наколенникиспасали ибо когда бредешь в полной темноте по лесу и перецепился за что-то и летишь, то думаешь больше не антураж а за безопасность ,так что антураж антуражем а безопасность прежде всего,без обид )
Між іншим так, я в припяті під час штурму пошкодив коліно на сходах юбілейного, тому я готовий принести в жертву антураж заради безпеки.
стосовно наколінників - це моя особиста думка і я її думаю.
В комп'ютерній грі сталкери і страйкбольні окуляри не носили - долой захисні окуляри із страйкбольних проектів! не антуражненько!
это отзыв, организатор все-равно не я, я не вправе что-либо запретить или разрешить, это мое мнение. Понятно, что идеально антураж сделать тяжело, но к этому стоит стремится игрокам я считаю
До всього треба відноситись з розумом - краще хай комусь буде "не антуражненько" - ніж потім собі коліна травмовані лікувати - а це між тим, одна з найскладніших травм.
Нагадую, що проект на називався мега-тру антуражним. Тут є мінімальні вимоги для того, щоб гравці розуміли хто є хто.
Ми поставили за мету не зробити супер-мега реалістичні умови Зони, а зробити РОЛЬОВУ гру з максимально можливим фріплеєм в антуражі Сталкера.
Вот как-раз по поводу кто есть кто, вольник с штанами флекта - яркий пример был)
STALKER ДОРОГА НА ПРИП'ЯТЬ
был прикреплен к игре