RegistrationPassword reset
25 August 2017
  • Pre event preparation:
  • Parts balance:
  • Organizer work:
  • Everything was as stated:
  • Personal impressions:
Total number of players 0
Following the event100

STALKER Дорога на Прип'ять

Event type: Modern MilSim, Organizer: Чкалов

Ukraine, Kiev region, Kiev, 2017-08-25

Events calendar
Back to discussions

Доігровий чат

39 Comments
Showing 1-14 of 14 items.
23.08.2017 17:27

На грі Бармен в барі "Полісся" буде продавати тушонка за реал. *пост на правах реклами #мапеднемой *

21.08.2017 17:47

Возможно где-то указанно, но я не заметила, по игре - полный нон-стоп, спим на базах (и как обычно во время сна могут убить) или игра будет прекращаться на заведомо обговоренное время и все живут исключительно на пожизневочном лагере?

21.08.2017 20:40

На прошлой игре ночью Монолит выносил Вояк ночью. Оч весело было.

21.08.2017 22:15

Гра нон-стоп. Якщо база виносна (у найманців і ЧН), то можуть вбити під час сну. У випадку, якщо база невиносна і поєднує в собі функції мертв'яку, то вбити там неможливо.

19.08.2017 15:50

приношу свои извинения я просто разтерялся в информации написано количество игроков 569 а там где вы указали 82 я не мог понять на какие именно цифры нужно обращать внимание. спасибо за ответ

19.08.2017 16:4

569 - це максимальна допустима кількість

19.08.2017 14:21

скажите пожалуйста сколько человек зарегистрировано на игру

19.08.2017 14:27

От не очікував тут почути це питання.

Спеціально для блондинів))))

18.08.2017 11:40

питання, моя група становить 8 чоловік, я старшиц групи, я можу не платити внесок?

18.08.2017 11:51

Так

18.08.2017 11:11

По прибытию на игру нужно ли иметь при себе паспорт или какое либо удостоверение личности?

18.08.2017 11:20

Ну тільки, якщо ти так молодо виглядаєш, що треба довести, що тобі вже є 18)))

16.08.2017 17:10

Добрый вечер. Такой вопрос... Тем, кто первый раз едет на игру придётся выкупать оружие. Сколько это вообще будет стоить, и за какой конкретно вид (автомат, винтовка, дробовик, пистолет) есть ли смысл для первохода брать с собой, что-то кроме пистолета?


16.08.2017 17:15

Вся зброя коштує однаково - 100 руб

08.08.2017 12:11

Попередні мапи, перед грою вони будуть оформлені краще

1. Маршрут переходу між полігонами

2. Скадовськ

3. Прип'ять

05.08.2017 23:10

Может зарегистрировать другой человек на игру?

08.08.2017 12:12

ні

25.07.2017 16:55

Добрый день. Интересует вопрос, вход на территорию зоны будет в определенном месте или это не имеет значения? Если да, то где именно будет сбор и как это вообще будет происходить? Заранее спасибо)

25.07.2017 18:14

На грі буде задіяно 2 окремих полігони. Різні фракції стартують на різних полігонах на своїх базах. Тобто буде 2 точки реєстрації і заходу на ігрову територію. Згодом будуть мапи локацій з усією необхідною інфою і схема переходу між ними.

21.07.2017 13:26

До речі, якщо все буде ок, то в нас знову впаде гелікоптер з цим персонажем

21.07.2017 14:29

А Петрович появится?)))

21.07.2017 15:5

Ми його дуже сильно попросимо, але він минулого разу дуже заморився

23.07.2017 0:9

его так криво спасли, у него спина болит=)

08.08.2017 20:45

Сам Ясенев особисто буде?

08.08.2017 21:0

як мінімум планує

27.05.2017 23:46

Проводниками будут только специально назначенные люди? Или можно будет, к примеру, "обучиться" во время игры?

28.05.2017 11:0

Це будуть самовисуванці, які мають навчитись ДО гри

02.06.2017 22:49

То есть проводник всю игру просто нарезает километры с мертвяцкой повязкой между локациями? В чем фишка?

02.06.2017 23:45

Він не забов'язаний всю гру тільки те й робити, що водити народ, ще й за просто так. Звичайно, якщо долгівцям треба перейти на іншу локацію, то командир може наказати своєму долгівському провіднику провести групу, ну за одно і захопити з собою групу сталкерів.

Сталкерівський провідник - це взагалі вільно найманий гравець, який має додатковий спосіб заробітку.

16.05.2017 15:46

Фотодопуск, как я понял, сюда совать?

16.05.2017 16:11

Ні, мені в ЛС. Дівчину вирішив тут лишити, хай око милує)

16.05.2017 11:40

Фотодопуск Вспышка

16.05.2017 11:44

Красива, красива. Не хвастайся))

14.08.2017 21:3

Перечитав ще раз правила. Щодо адепта Моноліту. По-перше: його можна вилікувати але його поведінка не відрізняється від звичайної поведінки. Як виявити, що це адепт? Чи він сам може сказати про це, щоб його вилікували? По-друге: як монолітівці, які не були присутні при процедурі "адептації" розпізнаюсь адепта і не вб'ють його? Навіть якщо гравець не буде стріляти в монолітівців, це може не означати що це адепт. Може гравець має поганий зір і просто не бачить монолітівців, на відстані наприклад. По-третє: якщо адепта вилікували але потім схополи інші монолітівці, які не були присутні при першій "адептації", і поведуть його на зомбування, чи має такий гравець повідомити монолітівцям, що він вже був адептом і його не можна знаву зомбувати?

14.08.2017 21:16

1. Адепт запрограмований на певну дію. Згадуємо Міченого, якого запрограмували вбити Стрільця. Це окрема тема, що це одна і та ж людина. Згадуємо за поведінку. Так само і на грі, адепт просто отримує завдання, яке має виконати. І все. Також на адепті в будь-якій частині тіла може бути напис STALKER. Адепт не пам'ятає хто, де, коли і як його адаптували. Він "не знає", що він адепт.

2. А монолітівцям пофіг хто перед ними: адепт чи ні. Вони можуть валити всіх підряд. Ігрова смерть не знімає адаптацію.

3. Людина, яку раз вже адептували, після лікування отримує імунітет і не може бути запрограмована вдруге. На неї це більше не буде діяти.

14.08.2017 21:33

Про все зрозумів. Тобто про те, що перед тобою адепт можна дізнатися з напису на тілі? І тоді ще питання. Коли адепт виконав свою задачу, на яку був запрограмований, він має про це якось повідомити монолітівців, щоб вони по 10 разів не ловили одного гравця?

14.08.2017 21:52

Ні. Він же не знає, що його запрограмували. Якщо задача не передбачає багаторазового виконання. Наприклад, носити з точки А в точку Б якусь фігню, кожного разу, як ця фігня в точці А буде з'являтись

14.08.2017 21:54

Зрозумів

16.05.2017 15:44

Духу зоны нравиться= )