-
Pre event preparation:
-
Parts balance:
-
Organizer work:
-
Everything was as stated:
-
Personal impressions:
Операція "Iron Core"
Event type: Training, Organizer: Kot_ZT
Ukraine, Cherkasy region, Kanev, 2021-05-29Обсуждение игры
Гра відбудеться за будь-якої кількості гравців. Якщо зареєструється мало - зменшу кількість ігровий задач і час підходу поповнення
Бачу, що багато тексту канви гравцям подолати важко - роблю суху вижимку задач для кожної сторони
Норди (сині):
Головна задача
1. Забезпечити збір та завантаження контейнерів із радіоактивною речовиною у Спецавтомобіль, та евакуація їх на точку (1).
2. Не дати противнику зібрати контейнери у Плавзасіб та евакуювати їх морем.
Щоб це виконати, потрібно:
-- захопити точку 2, щоб відкрити прохід для Спецавтомобілю та отримати мертвяк на ній
-- знищити Мінометну позицію Зюйдів (4) для розблокування проїзду Спецавтомобіля від точки 2 до 6
-- знайти розкидані біля точки 6 "контейнери" (на момент старту їхня кількість невідома)
-- зібрати "контейнери", використовуючи "захисні костюми" із Спецавтомобілю (бех захисних костюмів торкатися контейнерів смертельно небезпечно, у захисному костюмі можна перенести"контейнер" на відстань 200 метрів *потім боєць отримує летальне опромінення і вмирає* )
-- завантажити контейнери до Спецавтомобілю і евакуювати їх до точки 1
Додаткові задачі, що допоможуть полегшити виконання Основної:
--- захопити причал (точка 3), щоб отримувати звідти підкріплення (додатковий мертвяк) та мати змогу морем висаджувати десанти в тил противнику
--- захопити двоповерховий ангар біля точки 6, щоб отримати Укриття для Спецавтомобіля та убезпечити його прохід до точки 6
--- знайти зниклу розвідувальну групу і отримати від неї повну інформацію про противника і контейнери
Зюйди (зелені):
Головна задача
1. Забезпечити збір та завантаження контейнерів із радіоактивною речовиною у Плавзасіб та евакуація їх морем
2. Не дати противнику зібрати та вивезти контейнери Спецавтомобілем на точку 1
Щоб це виконати, потрібно:
-- заблокувати прохід противника через точку 2
-- утримувати мінометну позицію (4) для вогневого контролю дороги від точок 2 до 6
-- у разі знищення противником складу БК на мінометній позиції - дочекатись підвозу морем нового БК, доставити його на вогневу позицію і відновити вогневе блокування дороги 2-6
-- знищити Спецавтомобіль Нордів
-- зустріти вантаж із "захисними костюмами" для збору контейнерів (командування Зюйдів терміново направило цей цінний вантаж повітряним шляхом)
-- використовуючи "захисні костюми" зібрати контейнери та віднести їх на Плавзасіб (бех захисних костюмів торкатися контейнерів смертельно небезпечно, у захисному костюмі можна перенести"контейнер" на відстань 200 метрів *потім боєць отримує летальне опромінення і вмирає*).
Додаткові задачі, що допоможуть полегшити виконання Основної:
--- утримувати Причал точку 3, щоб противник не мав на ній мертвяк та не міг використовувати плавзасоби
--- утримувати двоповерховий ангар біля точки 6, щоб не дати Укриття для Спецавтомобілю Нордів та його прохід до точок 6 та 3
--- знайти зниклу розвідувальну групу Нордів, щоб отримати від неї повну інформацію про противника і контейнери
Так.
Мертвяки - точки підходу підкріплення. Графік прибуття підкріплення на початку знає тільки командувач сторони (пізніше цю інформацію противники можуть отримати виконуючи додаткові вводні). Вхід у гру відбувається по визначеному часу прибуття підкріплення одночасно для всіх хто перебуває на цьому мертвяку. Час контролюється ігромастером. На місцевості ці зони (приблизно діаметром 50-70 метрів) будуть обнесені кіперною лентою, із встановленою посередині триногою з ввімкненим ліхтарем кольору відповідної сторони.
У кожній стороні на початку гри є по одному постійному мертвяку:
- у Нордів на горі на точці 1
- у Зюйдів на пляжі на точці 7
Додатково, Норди можуть відкрити собі ще дві точки підходу підкріплення:
- точка 2, якщо бійці Нордів включили СИНІЙ ліхтар на тринозі і перемістили в цю точку "Спецавтомобіль" (тільки після прибуття автомобіля на ній можна отримувати підкріплення). При введенні в дію мертвяка на точці 2, точка 1 втрачає актуальність і більше не працює як мертвяк (Ігромастер вимикає на точці 1 ліхтар і переходить на точку 2).
- точка 3 (причал), якщо бійці Нордів включили СИНІЙ ліхтар на тринозі (без обов’язкового переміщення туди Спецавтомобілю). Ця точка дає змогу Нордам користуватися плавзасобом для висадки десантів в тил Зюйдам.
Для сторони Зюйдів додаткових точок підходу підкріплення не передбачається. Крім того, точки 2 і 3 для Зюйдів є лише ключовими точками, контроль яких ускладнить дії і маневри Нордів. Контролюючі точки 2 і 3 - Зюйди не можуть використовувати їх як мертвяки (тому там будуть встановлені тільки сині ліхтарі, які або будуть вимкнені - мертвяк Нордів не працює, або ввімкнені - точка захоплена Нордами).
Чи буде можливість у Зюйдів відбивати точки 2 і 3 контрударами у Нордів я побачу по реєстрації. Якщо людей зареєструється багато, то дозволю відбивати, поки що це зробити не можна (щоб не розпилювати сили нападу через охорону кожної точки).
Для того, щоб сторони не гуляли вольготно біля мертвяків противника, із АКТИВОВАНИХ мертвяків (до кордонів мертвяка із кіперної ленти) бійці які перебувають в середині мертвяків можуть відстрілювати противника усіма доступними способами, остаючись самі не ушкодженими навіть при влученні в них *вважаємо що сил там овердохуа і є фортифікаційні споруди*
ММГ протитанкової міни із механізмом дистанційного підриву. Видається Зюйдам для знищення "Спецавтомобілю" (на момент старту гри Нордам не відомі спосіб ініціації (електричний, вогневий чи по радіоканалу). При "підриві" спрацьовує петарда із зірочками фейерверку (для відрізнення підриву вночі від звичайної страйкбольної гранати). Фугас має бути встановлений на шляху, або не далі 1 метра від дороги і ініціюватися на відстані 2-10 метрів від кабіни автомобілю (щоб було видно водію).
Після підриву одного Фугасу, Зюйдам доставлять по морю іще один, але в грі одночасно перебуває тільки 1 фугас. Всього стороні можуть доставити 3 фугаси.
Також фугасом можна знищувати піхоту. Радіус ураження 10 метрів (має бути відміряний і непомітно позначений при його встановленні для запобігання суперечкам. В будь якому випадку рулетка і дальномір будуть. Але ВЕЛИЧЕЗНЕ прохання не перетворювати ці ігрові епізоди у "СТОПІГРА" і бігання з рулеткою. Бахнуло - померли.
Ігровий реквізит від організаторів для "знищення" об’єктів противника:
- "Заряд ВР"
- імітація тротилової шашки із вставленим вогнепроводним шнуром (стопін) та двостороннім скотчем. Видається обом сторонам для знищення "мінометів", "Спецавтомобіля" (місце закладки Заряду в спецавтомобіль покажу на шикуванні).
Ініціація - підпалення стопіну.
Міномети Зюйдів (на момент старту гри і до надходження розвідувальних даних їхня кількість для Нордів невідома)
Основний спосіб (безпосереднє знищення мінометів) - знищуються накладанням "Заряду ВР" (400 гр., запас ВР видається організаторами) безпосередньо на ствол міномету і ініціацією цього "Заряду" (підпалити стопін і дочекатися "вибуху" петарди).
Після цього міномет вважається остаточно виведений із гри без можливості його заміни або ремонту.
Важливо-1! Усі хто знаходяться на відкритому просторі ближче 10 метрів від міномету під час "вибуху" петарди вважаються вбитими.
Альтернативний спосіб, тимчасове виведення з гри (знищення запасу БК на вогневій позиції). Склад БК - штабель із декількох ящиків, на яких встановлено датчик "лазертаг" (ящики заборонено закопувати, а датчик - закривати чи прикривати з будь-яких сторін) *умовно - їх щойно привезли і вивантажили*.
Склад БК знищується або пострілом з "лазертаг-гранатомету" (система лазертаг вмонтована в РПГ-18, надається організаторами), або підпалюванням в місці підриву (місце підриву - стопін салютної установки, яка встановлена на ящиках) *вважається, що підпалюється порох додаткових зарядів для мінометних пострілів, через який здетонують і самі "міни"*.
Важливо-2! Усі хто знаходяться на відкритому просторі ближче 20 метрів від міномету під час "вибуху" складу БК (спрацювання салюту) вважаються вбитими.
Відстані 10 і 20 метрів від ігрових об’єктів знищення будуть відміряні і позначені на місцевості для попередження суперечок.
Важливо-3! Знищення Складу БК не призводить но знищення мінометів. Нове БК для мінометів для сторони умовно привезуть по морю, але через скільки - Норди на початку гри не знають. Нове БК від берега треба буде дотягнути до мінометів (вага ящиків із "мінами" до 82-мм мінометів буде антуражною). Тільки після того як БК буде на вогневій позиції і Зюйди контролюють свої міномети І ДОПОВІЛИ ПРО ЦЕ ОРГАНІЗАТОРАМ - дорога від точки 2 і до 6 (або до 3) знов вважається під вогневим контролем Зюйдів.
Тоді водій Спецавтомобілю від організаторів по радіостанції отримує команду про початок мінометного обстрілу і ЗАБОВ’ЯЗАНИЙ протягом 10 хвилин вивести автомобіль в точку 2 або в УКРИТТЯ. По закінченні цього часу, якщо автомобіль не виведено в безпечне місце, він вважається знищеним мінометним вогнем.
Єдиним УКРИТТЯМ для Спецавтомобілю на ігровій території є перший поверх двоповерхового ангару (будівля між точками 3 та 6 на мапі) , куди Спецавтомобіль має фізично заїхати.
В УКРИТТЯ автомобіль їде тільки за наказом старшого машини, якщо він є біля водія на момент начатку "обстрілу" і якщо цей об’єкт контролюється Нордами. В іншому випадку водій "тікає" від обстрілу на точку 2
Завтра (в середу) на 19:00 организовую вечір питань та відповідей по цій грі. Місце збору: Дарницька площа, ТЦ "Дарниця, 3-й поверх, ресторан Fidelini. https://maps.app.goo.gl/r82bwEXVrMgQpsS18
Ось тут на карті