RegistrationPassword reset
25 August 2017
  • Pre event preparation:
  • Parts balance:
  • Organizer work:
  • Everything was as stated:
  • Personal impressions:
Total number of players 0
Following the event100

STALKER Дорога на Прип'ять

Event type: Modern MilSim, Organizer: Чкалов

Ukraine, Kiev region, Kiev, 2017-08-25

Events calendar

Basic event rules

Airsoft rules

Additionally

:!: Кулі і гранати гравців, які вони здають торговцю і викуповуються за ігрову валюту. Гравцям дозволено обмінюватись БК між собою і використовувати як альтернативну валюту. Бункера дозволені тільки для кулеметів.
:!: Респ персональний і триває годину з моменту відмічання у громайстра
:!: Душа вкладиш в паспорт, де вказано ім'я власника, його фракція та час, коли він ожив. Будь-хто може перевірити душу гравця. Якщо в гравець поза метр'яком буде ходити з душею, яка ще не вступила в дію, він має попередити організаторів про чітера.
:!: Костюми поділяються на три класи:
1. Мінімальний допуск або костюм новачка
2. Продвинуті косюми (Зоря, "Універсальний захист", "Вітер свободи" та їм подібні)
3. Екзоскелет та різні "скафандри"
:!: На грі будуть поранення. Для лікування слід купити у торговця або вчених ігрову аптечку з бінтом і перев'язати ним пораненого бійця (руку або ногу). Лікувати самого себе не можна. Гравці з костюмами першого класу - поранення тільки в кінцівки; костюми другого класу - кінцівки і торс; третій клас: екзоскелет ураження тільки в пластину, "скафандри" як костюми 2го класу.
Поранений гравець лежить на землі протягом 5 хвилин і лише може кричати про допомогу. Якщо за 5 хв його не перев'язали, він помирає. Померти раніше часу не можна. В разі повторного влучання в будь-яку частину тіла в пораненого гравця, він помирає. Поранений має носити бинт до приходу на один з мертв'яків, де викидає використаний бинт. Повторне влучання в пораненого перев'язаного бійця вбиває при влучанні в будь-яку частину тіла.
:!: Аптечки дозволяють миттєво оживати на Скадовську або в готелі Полісся (здається торговцю). Не випадають після смерті, але можуть бути забрані у поранених бійців. Боєць з аптечкою, вбитий в околицях Скадовська-Янова, не може ожити в готелі Полісся.
:!: Мінімальні вимоги до антуражу сторін
- Військові. Дубок, вудленд та ДПМ та інші зелені непіксельні камуфляжі. З піксельних - "Український піксель прикордонників". Спорядження аналогічних камуфляжів та/або оліва
- Сталкера. Оліва, гражданка, антуражні комбези. Спорядження оліва, тан, кайот. Заборонені камуфляжі
- Бандити. Гопнік стайл, чорна цивілка. Спорядження чорнуха, тан.
- Свобода. Флектарн, партізан, ряска, березка, КЗС. Снаряга аналогічних камуфляжів та оліва
- Долг. Мілітарі чорнуха. Спорядження чорнуха
- Найманці. Блакитна форма та "нічне місто". Спорядження аналогічних камуфляжів та/або оліва.
- Моноліт. Сірі камуфляжі, ACUPAT. Спорядження аналогічних камуфляжів і оліва
- Чисте Небо. Блакитний верх, чорний низ. Спорядження оліва і тан.
:!: Викиди тривають протягом години, з трьохгодинним постефеком. Гравець, який потрапив під викид (навіть в мертвому стані) протягом годити відігрує зомбі.
Графік викидів:
1. 25 серпня о 17.00
2. 26 серпня о 13.00
3. 26 серпня о 18.00
4. 27 серпня о 14.00
:!: Постефект викидів і способи їх деактивації
- Електричний. Вимикаються всі електричні прилади включно з раціями. Деактивовується за допомогою 4 синіх артефактів зібраних в збірку або захист, влаштований Лісником.
- Газовий. Не можна виходити за межі баз - отруєне повітря. Деактивовується за допомогою 2 зелених і 1 рожевого, 1 бузкового артефактів, зібраних у збірку або якщо у сталкера є газові балони, під'єднанні до распіратора чи противогазу.
- Кислотний. Запаси набоїв у Сидоровича поіржавили і нові привезуть лише через 3 години. Купити БК неможливо. Деактивовуються за допомогою 2 червоних і 1 жовтого і 1 помаранчевого, зібраних у збірку, або ж купити у торговця спеціальний ОСОБИСТИЙ схрон, який захистить ваш БК від викиду.
:!: Збірка артефактів робиться з комплекту простих артефактів в лабораторії вчених корпорації BIG. Опис збірок в розділі аномалій.
:!: Дропаються на місці, де помер гравець гроші, артефакти (в тому числі збірки), квестові предмети, антірад та "душі" (як власна, так і знайдені інших гравців)
:!: На грі буде "ігровий" голод". Тобто гравці за ігрові гроші мають купити "поїсти" у одного з торговців. Також гравець може отримати відмітку в разі, якщо він купив за реал "оргівської" їжі. Торговець також може зарахувати прийом їжі, в разі, якщо гравець з'їсть власну консерву в його присутності. Кожен прийом їжі відзначається в паспорті. Гравець, який не має відмітки про прийом їжі оживає протягом 1,5 годин. Відмітки голоду мають бути поставлені з 6.00 до 12.00, з 12.01 до 16.00, з 16.01 до 21.00.
:!: Радіація. Гравці мають вклеювати відмітку про використання антірадіну. Костюми різних класів мають різний рівень захисту від радіації.
1 Клас - 6 відміток на день (2 шт до 12, 2шт з 12 до 16, 2шт з 16 до 21)
2 Клас - 3 відмітки на день (1 шт до 12, 1шт з 12 до 16, 1шт з 16 до 21)
3 Клас - екзоскелет 3 відмітки (1 шт до 12, 1шт з 12 до 16, 1шт з 16 до 21), "скафандри" 0.
Антірад можна придбати у торговців. В разі відсутності вклейок, гравець помирає на 3 години.
:!: Мертв'яки:
- Скадовськ:
хто оживає: всі фракції без обмежень
додаткові умови: відсутні
- Бар Полісся:
хто оживає:
Військові, Найманці, Чисте Небо
додаткові умови:
якщо є аптечка, також оживають - Бандити, Нейтрали, Долговці, Свобода.

- Янів:

хто оживає: Свобода і Долг

додаткові умови:

якщо є аптечка, також оживають - Бандити, Нейтрали, Долговці, Свобода.

- Фракції гравці яких можуть оживати в себе на базі: Моноліт
:!:Тотем Моноліту. Особлива конструкція яку збирають монолітівці. У радіусі 5 метрів від неї вони вмирають наступним чином: після першого влучання, падають на землю, хвилину відіграють судоми. Якщо протягом хвилини не було повторного влучання (добивання) - повертаються до бою. Також Скіф (головний проповідник Моноліту) біля тотему може одразу повертати в бій поранених бійців. Тотем діє лише за наявності в ньому енергетичного елементу (батарейки). Деактивовувати тотеми може будь-хто (вийняти батарейку).
:!: Моноліт після певної процедури з гравцем на своїй базі, може зробити його своїм таємним адептом. Поведінка адепта не відрізняється від поведінки інших гравців, але він не може проявляти агресію проти монолітівців. Також в процесі навіювання адепт може бути запрограмований на якусь задачу: вбити когось, принести щось і т.д. Адепт може бути запрограмований на 1 задачу протягом всієї гри. Вчені BIG можуть вилікувати адепта, після чого той отримує імунітет на повтору "адептацію". Адепту при адептації на будь-яку частину тіла наноситься напис "STALKER".

:!: Екзоскелет знищується в електро-пластіну на спині або розривом гранати в радіусі 1 метра. Всі екзоскелети не можуть бігати. Контактні монстри вбивають екзоскелет дотиком тільки в торс або голову.

:!: Перехід між локаціями дозволений всім бажаючим, але виключно за маршрутом, який вказали організатори на мапі. Перехід являється неігровим процесом і тому там не можна нікого вбити, пограбувати і т.п. Якщо викид застав сталкерів на переході, вони годину відіграють зомбі.
:!: Техніки на грі має пересуватись з опущеними вікнами. Правила ураження техніки:
- для неброньованної: перша черга по машині зупиняє її. Вибух гранати в радіусі 0,5 метра знищує техніку і всіх, хто був в ній та поруч з технікою в радіусі 2 метрів. В разі, якщо екіпаж лишився живий, після пошкодження машини, для подальшого руху слід зробити ремонт машини - 10 хвилин постояти з відкритим капотом.
- для броньованної: вибух гранати на, під та в техніці знищує техніку та всіх, хто був в ній та поруч з нею в радіусі 2 метрів.
Техніка "оживає" разом з її водієм
:!: Монстри. Кровосос і снорк вбивають дотиком, контролер бере під контроль влучанням тенісного м'яча. Зомбі вбиваються в будь-яку частину тіла, стріляють від стегна, не бігають, після першого влучання падають і ворочаються протягом 1 хв, після чого можуть знову встати. Щоб добити, потрібно повторно підстрелити або умовно "добити прикладом". Контролер і бюрер кидають тенісні м'ячі для ураження гравців. Всі, крім зомбі, вбиваються або в голову або довгою чергою в будь-яку іншу частину тіла.
Підконтрольні можуть бігати і цілитись, але не можуть відходити від контролера далі, ніж на 20 метрів.
:!: Радіохвилі
1 канал - оргівський
2 канал - загальний
3 канал - військовий
Переходити на інші канали заборонено. Також команди і фракції можуть купити власну хвилю в Лісника в Рудому лісі, на якій зможуть сидіти тільки вони.
:!: Артефакти можна переносити тільки в контейнерах. Контейнером можна вважати будь-яку більш-менш антуражну металеву, пластикову або дерев'яну констукцію, яка щільно закривається і в яку влазить артефакт. Артефакти будуть різних розмірів: від порівняно мініатюрних до досить маштабних. Якщо артефакт не влазить в ваш контейнер, значить він [контейнер] не підходить для цього артефакту.
:!: Контейнери мають обмеження по максимальній кількості артефактів в ньому. Обмеження прив'язане до рівня костюму:
1й клас - 1 артефакт
2й клас - 2 артефакти
3й клас - 3 артефакти в Севі і 2 в екзоскелета
Лісник за гроші може збільшити ємкість контейнера до 4 артефактів.

:!: Героїн продають бандити. Він не випадає з мертвого, але може бути "знятий" з пораненого. При використанні героїну, респ зменшується в 2 рази, у свободівців в 3 рази. Долг не може використовувати героїн, але при затриманні сталкера з героїном, має право заарештувати (взяти в полон) на годину.

:!: На грі не підтримується післясмерта пам'ять