-
Pre event preparation:
-
Parts balance:
-
Organizer work:
-
Everything was as stated:
-
Personal impressions:
STALKER Дорога на Прип'ять
Event type: Modern MilSim, Organizer: Чкалов
Ukraine, Kiev region, Kiev, 2017-08-25Плани на гру
Сьогодні разом з Севером були на території і дійшли до фінального розуміння що, де і як має відбуватись.
1. Буде 2 полігони. Север, теж, наприклад, не розумів всієї краси задумки, доки не пройшов з нами по локаціям. Всі, кому не подобається ця ідея з двома окремими полігонами, або прийміть це на віру, або можете поїхати на інший проект. Але на цій грі, тема двох полігонів, які і тема електроніки, закрита як така.
2. Провідники. Їх не буде. Ми сьогодні пройшлись від однієї локації до іншої і знайшли найкоротшу дорогу на якій найменша вірогідність зустріти шашличників. Ми викладемо маршрут на форумі і буде дозволятись рухатись тільки цим маршрутом. Буде доступно декілька точок входу/виходу на кожний з полігонів.
3. На грі буде лише 2 мертв'яка: Скадовськ і готель "Полісся" в Прип'яті. Монстри, Моноліт і Чисте небо оживають на своїх базах. Сталкера, бандити, долгівці і свободівці, які померли в Прип'яті, йдуть оживати на Скадовськ. Тому члени цих фракцій мають капітально готуватись до походу на Прип'ять.
4. Військові. Вони отримають можливість отримати "повну зарядку" магазинів кулями в разі виконання квеста "гелікоптер". В такому випадку, вони отримають координати точки, куди прибуде гелікоптер і дасть можливість поповнити БК. Квест багато разовий.
5. Тотеми моноліту - це своєрідна контрукція з дошок, які можуть будувати монолітівці будь-де на території Буткемпу і навколишніх лісах. Монолітівці в радіусі 5 метрів від тотема не помирають від однієї черги (незалежно куди їм влучили) і можуть самостійно "одужати", якщо не отримають повторну чергу протягом 1 хвилини. Поранені монолітівці поруч з тотемом імітують пораненого зомбі.
6. Аптечки. Крім лікування поранень, вони дають можливість миттєво ожити на будь-якому мертв'яку. Для миттєвого одужання, аптечка віддається торговцю, а той виписує нову "душу".
7. Душі. Тепер до паспортів буде кріпитись вкладиш "душа". В ньому буде вказуватись групування, ім'я і час, коли гравець ожив. Будь-хто може перевірити душу гравця. Якщо в гравець поза метр'яком буде ходити з душею, яка ще не вступила в дію, він має попередити організаторів про чітера
Саме так. Перехід починається або на Янові, або в готелі "Полісся" (залежно від напрямку руху). Всю дорогу від точки до точки, гравці йдуть в мертв'яцьких пов'язках.
Хочеться трохи поділитись планами по тому, як і де плануємо проводити гру.
По-перше, це буде перша гра, на моїй пам'яті, яка одночасно буде відбуватись на двох полігонах одночасно. Вище можна побачити приблизні межі обох полігонів і ключові об'єкти на них.
Сталкера і Бандити мають спільну базу на Скадовську, Свобода і Долг разом живуть на Янові. Моноліт, Військові, і Найманці, які захищають вчених корпорації BIG стартують в Прип'яті, а десь в Рудому лісі загубилась база залишків Чистого Неба.
По-друге, така концепція викликає потребу в особливому класі гравців - провідниках. Перехід між полігонами дозволяється робити виключно в супроводі провідника. Всі фракції крім Моноліту мають мати свого провідника. І того, ми отримуємо 7 провідників. Переходи можна робити з будь-яким мирним до тебе провідником.
Відстань між полігонами приблизно 1,5 км. На кожному з полігонів буде універсальний мертв'як. В Прип'яті - це буде "Готель Полісся", а на другому полігоні - це Скадовськ.
Арена. Нам дуже шкода, що минулого разу арена зірвалась Тому на цю гру в один з днів ми плануємо зробити 2 годинне перемир'я під час якого нікого не можна буде вбити, всі торгові і квестові персонажі не будуть працювати і єдина розвага буде на території Арени.
Побачив нові мапи з переходами та локаціями. Місця з позначкою "Заражена зона" вони не ігрові чи потрібні якісь умови для входу в цю зону?
переход между локациями не игровой. Места с значком заряжения -не игровые, это некомбатанты.
При переходе между локациям любые игровые дествия запрешени.
В продовження попереднього поста.
Бази на полігоні "Скадовськ-Янів"
Скадовськ - це спільна база нейтралів і бандитів. Це буде являти собою стоянку, мертв'як, побутовий табір і безпосередньо будівлю, яка і буде символізувати сам Скадовськ. Будівля являє собою закинуту довгу споруду по типу коровника. В ній буде сидіти торговець (Вітамінич), у якого можна буде купити БК, антірад, аптечки та "ігрову їжу". Він же видає душі нейтралам, бандитам та тим, членам групувань, які прийшли з Прип'яті і не хочуть повертатись, щоб ожити.
Бандити, при бажанні, можуть отримати свою окрему виносну базу (без втрати права базуватись одночасно на Скадовську).
Янів таки буде спільною базою для Свободи і Долга. Оскільки в нас не вийшло домовитись за розташування цієї точки на території бази Київського Радіозаводу, це буде точка в лісі. Дельфін пообіцяв привезти для неї ротний намет, який і буде являти собою з/д станцію. В радіусі 20 метрів навколо намету заборонена будь-яка стрілянина. Ця точка - додатковий мертв'як виключно для долгівців і свободівців.
Найбижчим часом на форумі буде показана мапа обох локацій та маршрут переходу між ними.