26 September 2020
-
Pre event preparation:
-
Parts balance:
-
Organizer work:
-
Everything was as stated:
-
Personal impressions:
Total number of players 10
Following the event14
WILDLANDS
Event type: Target Shooting, Organizer: Price
Ukraine, Ivano-Frankivsk region, Ivano-Frankivsk, 2020-09-26
Back to discussions
Обсуждение игры
9 Comments
Showing 1-6 of 6 items.
19.09.2020 13:31
6. Зброя
6.1. В якості зброї використовуються 6 мм пневматичні копії бойової зброї промислового виробництва, виготовлені з металу, abs-пластика або легких сплавів. Всі ці моделі стріляють пластиковими кулями промислового виробництва, калібру 6 мм. вагою від 0.08 м до 0.5 м
6.2. Імітації вибухових пристроїв виготовляються на основі петард промислового виробництва рівних Корсар №4.
6.3. Допускається при виготовленні імітації ручної гранати заміна вищевказаного кульки сухим горохом, крейдою.
6.4. Використання піротехніки має бути обумовлено організаторами до початку гри ,.
6.5. Всі нововведення (включаючи піротехнічні вироби індивідуального виготовлення) перед використанням в грі повинні бути випробувані, і схвалено або не схвалити організаторами до використання в грі.
6.6. Поділ на категорії (штурмова гвинтівка, кулемет, снайперська гвинтівка) проводити по антуражності увазі при відповідно оригіналу.
6.7. Для допуску до гри тюнінг зброї, а саме швидкість вильоту кулі повинен відповідати наступним нормам.
6.7.1. Максимально швидкість вильоту кулею 0.2 г. для штурмової гвинтівки 137.8 м.с. (без похибки в плюс) або 1.9 джоуля робочим шаром.
6.7.2. Максимально швидкість вильоту кулею 0.2 г. для кулемета 160 м.с. Дистанція 20 м.
6.7.3. Максимально швидкість вильоту кулею 0.2 г. для снайперської гвинтівки 250 м.с. Дистанція 25 м.
6.7.4. Максимально швидкість вильоту кулею 0.2 г. для пістолета 120 м.с.
6.8. Кулемет повинен являти собою антуражную копію реального кулемета.
6.9. Дистанція для використання кулемета повинна бути не менше 20 м.
6.10. Снайперська гвинтівка повинна являти собою антуражную копію реальної снайперської гвинтівки. На снайперську гвинтівку повинен бути встановлений оптичний приціл. Заборонено наявність автоматичного вогню незалежно від наявності режиму на прототипі.
6.11. Дистанція для використання снайперської гвинтівки повинна бути не менше 25 м.
6.12. Використання зброї (кулемет, снайперська гвинтівка) зі швидкістю вильоту кулі 135 м.с. і вище передбачає обов'язкову наявність додаткового зброї у гравця зі швидкістю вильоту не більше 120 м.с.
6.13. Максимальний люфт швидкості +/- 5 м.с.
6.14. Всі виміри проводяться кулею вагою 0.2 г.
6.15. Заборонено піднімати і відкидати ініційовану гранату. У разі виникнення небезпеки нанесення фізичного ушкодження гранатою, гравці зобов'язані відвернутися від гранати і закрити голову руками.
7. Ножі
7.1. До гри допускаються нетравмонебезпечні репліки ножів, виготовлені з гуми або м'якого пластику з округленим (затупленим) вістрям і ріжучими крайками.
7.2. "Вбивство" ножем: ніж тримається за рукоятку, лезо направлено вперед. Позначення удару: в корпус (легкий стусан). Кінцівки, шия і голова заборонені до нанесення удару.
І вимовляється слово НІЖ. "Убитий" ножем мовчки одягає пов'язку (включає червоний миготливий ліхтарик) і йде. Дотик ножем дозволено наносити лише в область тіла вище пояса і нижче шиї, і не більше одного разу на одного і того ж людини.
7.3. Забороняється проводити дотик ножем під час стрибка або на бігу.
7.4. Забороняється блокувати торкання ножем або застосовувати прийоми рукопашного бою під час торкання ножем, як однієї, так і іншої сторони.
7.5. Заборонено метання ножа.
8. Обмеження
8.1. Забороняється брати участь в грі без захисних окулярів або захисної сітки.
8.2. Забороняється стрільба по некомбатантів.
8.3. Забороняється будь-яке з'ясування стосунків між гравцями під час гри, образи, рукоприкладство і тд.
8.4. Забороняється участь в грі особам в стані алкогольного або наркотичного сп'яніння.
8.5. Забороняється використання в грі будь-яких інших видів зброї, які не відповідають за технічними параметрами зброї указному в даних правилах.
8.6. Забороняється застосування елементів рукопашного бою під час гри.
8.7. Забороняється використання стробоскопічного режиму в тактичних ліхтарях, крім короткочасного миготіння 1-2 сек при перемиканні режиму.
8.8. Забороняється використання ЛЦВ потужністю понад 5МВт.
Reply
19.09.2020 13:32
8.9. Забороняється стріляти виставляючи зброю через укриття при цьому не знаючи мети. Гравець зобов'язаний бачити точку прицілювання.
8.10. Забороняється використання фабричних димів на основі метанхлорідних сумішей (приклад: РДГ-2х і РДГ-П).
8.11. Забороняється використання РСП і РОП (армійських ручних сигнальних і освітлювальних патронів).
8.12. Допускається використання піротехнічних імітацій гранатометів, підствольних гранатометів, реактивних гранатометів, ракетних установок, мінометів і артилерійських систем на вишибного заряді.
Заряди таких імітацій (гранати, міни, снаряди тощо) повинні складатися з двох частин - пусковий частини і розривної.
Допускаються заряди, в яких використовуються розривні частини на основі петард промислового виробництва потужністю еквівалентної або меншою "Корсар 4".
Допускаються заряди, пускова частина яких, забезпечує безпеку при попаданні розривної частини в людини в упор.
Reply
19.09.2020 13:31
Маклаудизм на грі буде строго присікатися. Два попередження від орга і дискваліфікація з гри. Також беруться до уваги слова гравців про нечесну гру. Якщо на одного гравця буде три жалоби від трьох різних гравців про маклаудизм то подальша участь гравця в проектах буде вирішена баном. Вирішення спірних питань під час гри заборонені (гравець може вирішити питання після гри з ворожим гравцем, або покинувши поле бою з гравцем до якого має претензії). Вирішення питань вигуками, або матом в сторону ворожого гравця карається попередженням від організатора. За дії поза сценарієм, або обхід межі полігона ( вихід за заборонену зону полігону ) утримання під вогнем мерт'яка ворога гравець дискваліфікується. За відсутність червоної пов'язки під час ідентифікації убитого гравця, або її не використання під час ідентифікації убитого стану гравець карається попередженням. За порушення (перевищення вихлопу зброї згідно правил страйкболу сайту airsofter ) гравець не допускається на гру. На грі буде передбачений хронограф.
Reply
19.09.2020 13:29
БОЄКОМПЛЕКТ:
Зарядка механ 1 до 1. Тобто 30 кульок + - 5. Механи можна заряджати під час бою. Під час гри організатор може у будь-кого перевірити механу. Перше порушення - попередження. Друге дискваліфікація.
Бункера не бажані. Зарядка бункера тільки на мертв’яку. За зарядку під час бою- дискваліфікація.
Електробункера і бубни лише у кулеметників. Дозарядка кулеметників на мерт’яку.
Пістолети заряджаються згідно свого ттх.
Reply
Полювання на картель ) ...